Lekker genieten op restaurant kan heerlijk zijn. Maar wat als er een slechte akoestiek of sterke galm is? Hoe meer galm of echo er in een ruimte aanwezig is, hoe harder men (over elkaar) gaat praten en hoe meer lawaai dit op zijn beurt creëert. Dit alles met nog meer galm tot gevolg, én geërgerde gasten. Men praat immers minder rustig, en niet te vergeten: minder privé. Het is aangetoond dat mensen tot wel 25% langer blijven zitten wanneer de akoestiek gunstig is gestemd. Met andere woorden: goede akoestiek is een must voor een gezellige avond in jouw restaurant of brasserie.
Na het plaatsen van onze oplossingen ben je ervan verzekerd dat mensen nog meer op hun gemak zijn, hierdoor langer blijven zitten en dus meer spenderen en dat ze de sfeer ook veel prettiger ervaren; Wat voor jou weer resulteert in betere recensies. Want zoals je weet is de beleving rond eten, haast net zo belangrijk als het eten zelf. We denken mee met het concept en de uitstraling van je zaak, en samen bekijken we wat decoratief het beste past.
Mensen komen op café om met elkaar te praten. Dat mag al eens uitbundiger, maar als men zo hard moet roepen dat de ander oorpijn krijgt, zijn we fout bezig.
Voor cafés hebben wij, naast onze standaardoplossingen, ook panelen die makkelijk schoon te houden zijn. Eens geplaatst, zal je merken dat mensen hun stem minder verheffen, rustiger praten, dit hun minder energie kost, het geluidsniveau lager blijft en dat als gevolg iedereen veel relaxter is. Kortom, dat je gasten langer “blijven plakken”.
Kantines groot en klein kunnen een akoestische nachtmerrie zijn. Voor iedere invulling van de zaal – feest, theater of toespraak – is een juiste akoestiek op maat gewenst.
Samen kijken we naar de behoeften van de zaal en bieden we verschillende oplossingen, die we aanpassen op basis van onze studies.